دانلود نرم افزار اینترنت دانلود منیجر بدون شماره سریال

تبلیغات در سایت ما

کارگاه تولید محتوای دیجیتال

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 0
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • آي پي امروز : 0
  • آي پي ديروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 21
  • بازدید کلی : 1046
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 18.190.156.80
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    به وبلاگ من خوش آمدید
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی

    <-PollName->

    <-PollItems->

    دانلود نرم افزار اینترنت دانلود منیجر بدون شماره سریال

    دانلود نرم افزار اینترنت دانلود منیجر ورژن v6.27 Build 5

    به همراه کرک کاملاً معتبر و تست شده 

    سلام خدمت دوستان عزیز امروز می خوام یکی از نرم افزارهای بسیار حیاتی رو بصورت کاملاً رایگان جهت دانلود در اختیار شما دوست خوبم قرار بدم . نرم افزاری که اکثر کاربرای اینترنت از اون جهت دانلود فایلهای خودشون استفاده می کنند .

     

    دوستان این قضیه برام مدتها اتفاق افتاده که هنگامی که یک فایل رو از اینترنت دانلود می کردم . در حین دانلود اگر مشکلی یا اتفاقی می افتاد مثل قطعی برق و یا ری استارت شدن ناگهانی کامپیوتر ، بخشی از فایل که دانلود شده بود و هنوز دانلودش تمام نشده بود کاملاً از بین می رفت و من مجبور بودم دوباره اون فایل رو دانلود کنم .

     

    حالا فرض کنید اگه یک فایل حجیم چندصد مگابایتی یا چند گیگابایتی رو می خواستید دانلود کنید و ناگهان برق می رفت و یکباره تمام زحمات شما به هدر می رفت چه  کار می بایستی می کردی؟!!

     

    دوست خوبم من تمام این گرفتاری ها و مسائلی که ممکنه برای هر کسی که با اینترنت کار می کنه پیش بیاد رو تجربه کردم . و تو اینترنت نرم افزارهای دانلودی که بتونه این مشکلات رو حل کنه نیز خیلی گشتم و بعضی از اونها رو هم تو کامپیوتر خودم نصب کردم .

     

    اما هر کدوم یک مشکلی داشتند یا کارکردن با این نرم افزارها ساده نبود و خیلی می بایست با آنها کار می کردم تا به تمام قسمتهای اون آشنا بشم و یا بعد از مدتی نرم افزار دچار مشکلاتی از قبیل شماره سریال و غیره پیدا می کرد و من هم چون شماره سریال نرم افزار رو نداشتم مجبور می شدم اون رو از کامپیوتر خودم حذف کنم و دنبال یک نرم افزار دیگه ای بگردم .

     

    بعد از مدتها وب گردی تونستم نرم افزار اینترنت دانلود منیجر رو پیدا کنم که دیگه مشکل کرک شدن با شماره سریال رو نداشته باشه و بتونم اون رو به راحتی استفاده کنم .

     

    دوست خوبم من لینک دانلود این نرم افزار رو بصورت کاملاً رایگان در اختیارت می گذارم تا بتونی به راحتی از اون استفاده کنی و لذت ببری .

     

    اما یکسری ویژگیهای مهم این نرم افزار رو در همین جا برات می گذارم تا ببینی که این نرم افزار چه مزایایی نسبت به سایر نرم افزارهای دانلود داره .

     

    * کاملاً کرک شده و بدون شماره سریال

    * آخرین ورژن نرم افزار جهت دانلود فایلهای حجیم

    * سرعت دانلود تا 5 برابر

    * ایجاد کانکشن های زیاد جهت افزایش سرعت دانلود

    * سفارشی کردن دانلود فایل زمانی که شما جلوی کامپیوتر خود حضور نداری

    * قابلیت ادامه دانلود فایل زمانی که بدلیل برق رفتن و یا مشکلات دیگر پیش می آید

    * و ......

     

    دوست خوبم اینها فقط تعدادی از ویژگیهای خاص این نرم افزار بود که براتون گذاشتم . ویژگیهای بسیار زیاد دیگری هم داره که شما حین کار کردن با اون آشنا خواهید شد .

     

    دوست خوبم حالا که دیدی کار با این برنامه جقدر ساده هست پیشنهاد می کنم دانلود این نرم افزار کاملاً رایگان رو از دست ندی و سریع اون رو دانلود کنی و از اون لذت ببری .

     

     

     



    بخش نظرات این مطلب


    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







    تبلیغات
    نویسندگان
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند

      برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کارگاه تولید محتوای دیجیتال و آدرس cibseo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

    2010-2013 © تمامی حقوق مادی و معنوی مطالب، تصاویر و قالب متعلق به ((کارگاه تولید محتوای دیجیتال )) بوده و کپی برداری از آن فقط با ذکر لینک سایت مجاز می باشد. ترجمه شد توسط قالب گراف
    قالب طراحی شده و استفاده شده در: دانلود کرال و ترجمه و سئو و انتشار از:قالب گراف

    Facebook Twitter RSS
    به کارگاه تولید محتوای دیجیتال امتیاز دهید